Douglas tuinoverkapping

FAQ

Bieden jullie een bezorgservice voor alle producten?
Wij hebben een bezorgservice en kunnen alles wat wij produceren bezorgen. Afhankelijk van de afstand worden de bezorgkosten en bezorgtijd berekend. Standaard wordt het geen tot op de oprit gelost u dient zelf aanwezig te zijn om hetgeen te lossen.

Daarbij bent u verantwoordelijk dat de losplaats toegankelijk is. Indien dit niet het geval is worden de extra transportkosten in rekening gebracht.
Bezorgen jullie ook op de waddeneilanden?
Wij bezorgen helaas niet op de waddeneilanden. Opdrachtgevers kunnen wel zelf een transporteur bij ons langs laten komen of de producten zelf komen halen
at als het product dat ik besteld heb defect, verkeerd of beschadigd is?
Beschadigingen dienen bij afname gemeld te worden dan kunnen wij hetgeen omwisselen. Na levering is er geen recht op retour meer aangezien de producten speciaal voor u geproduceerd zijn.

.
Welke afwijkingen mag het hout hebben
Het hout kan door het weer kromtrekken, torseren en openscheuren, hier zit geen garantie op.

Het hout kan natuurlijk vergrijst zijn zoals dit na verloop van tijd zal gebeuren, dit is een natuurlijk verschijnsel. Indien het hout geschaafd wordt zal het altijd zijn natuurlijke kleur in het begin hebben.

Doordat het een natuurlijk product is kunnen er kleine noesten, splinters/ stukjes van de balken zijn hier zit geen garantie op.

wij geven geen garantie op scheurvorming in het hout (tenzij er speciaal gelamineerd hout besteld is hier gelden andere eisen)
Wat is jullie retourbeleid?
Indien er beschadigingen zijn door onze fout dient u op eigen kosten het product terug te sturen u kunt dan zelf een nieuw product komen ophalen. Let op natuurlijke beschadigingen/ /veranderingen worden niet vergoed
Kan ik mijn order annuleren
Nadat u de aanbetlaing heeft voldaan is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren.